středa 28. února 2018

Audrey Carlanová: Calendar Girl 3 - Červenec, Srpen, Září (Calendar Girl: July, August, September)

"Tvá láska k životu a novým věcem ve mně budí chuť ti položit k nohám celej svět, jen abych uviděl tvůj úsměv. Budu tě milovat, dneska, zítra a každý další den."


Rok vydání originálu:      2016
Rok vydání knihy na fotce: 2017
Vydání:                    první
Nakladatelství:            Ikar
Počet stran:               356

Autor: AUDREY CARLAN

Informace o autorce najdete v článku Calendar Girl 1. Přečtěte si také článek o druhém dílu z této série: Calendar Girl 2 .

Anotace:

Během dalších tří žhavých letních měsíců zamíří Mia do Miami, Texasu a svého rodného města Las Vegas.
V červenci se stane herečkou v hudebním videoklipu hiphopového umělce Antona Santiaga.
V srpnu se bude vydávat za dávno ztracenou sestru ropného magnáta  a majitele ranče Maxwella Cunninghama. Tato úloha by pro ni měla být jednoduchá, ale zkomplikuje ji minulost, kterou Mia postupně odkrývá a mění vše, co do té doby znala.
V září se vrací do rodného Vegas, kde lidé, kteří jsou jí nejbližší, bojují o život. Otcův zdravotní stav se zhoršil a ani její přítel Wes to nemá lehké. Mia zoufale hledá řešení...

Můj názor:


První dva díly mě velmi bavily, proto jsem se moc těšila na následující díl. A víte co mě čekalo? NUDA!!
Od první kapitoly jsem cítila, že něco je jinak. Myslím, že autorka s tímhle dílem musela spěchat, protože jednotlivé části mi přišly, nedomyšlené a jiné zase až příliš vykonstruované a záměrně stvořené tak, aby se čtenářovi líbily. Bylo to zkrátka až moc komerční. 
V červenci se Mia stane hlavní roli v hudebním klipu Antona Santiaga a musím říct, že tahle část ještě nebyla tak špatná. Mia našla kamaráda, jenž jí pomohl se vyrovnat s traumatem a také si našla novou kamarádku. Díky vztahu s Wesem nic s klientem nedělala, čímž se autorka úplně odprostila od tématu prvních dvou dílů. Nic proti Wesovi, ale Mia přece měla každý měsíc zažít novou zkušenost, včetně nového "pána na holení." Jenže Mia se stala přítelkyní, a právě to byla podle mě chyba. V tomhle ohledu se totiž úplně uzavřela moje fantazie a možnost předvídat co bude, zbyla jen realita na papíře.
Od části srpen mě kniha přestala bavit úplně. Autorka to určitě s "dávno ztraceným bratrem" myslela dobře, ale prostě když je vám od první kapitoly (možná už od anotace) jasné, co, nebo spíš kdo, Miu potká, bavilo by vás číst dál? Trapné narážky na to, že jsou s Maxem sourozenci, zvláštní Maxovi pohledy na Miu a to, jak ji hned začal mít rád jako by se znali od mala...No tááááák. Něco originálního by nebylo?
A v září jsme se vrátili do Vegas za Miiným otcem, kterému se přitížilo. Samozřejmě Max, jako nejvěrnější bratr na světě, který se zná s Miou celý "dlouhý" měsíc se o Miu i Maddy pilně stará. Vše mi to prostě přišlo takové až moc nahrané a až moc nereálné. No a když se na konci Mia dozvěděla tu špatnou zprávu o Wesovi, ani jsem nelitovala. Už mi to bylo úplně jedno. Příběh naprosto ztratil můj zájem. Ale jakožto optimista se i tak těším na poslední díl. Třeba tam bude nějaká záchrana. 


Doba čtení: 3. 1. - 15. 1. 2018

" - buď opatrná na to, co si přeješ, protože se ti to může splnit a dopadneš tak, že celý tvůj dosavadní svět bude najednou viset na vlásku."

Betty Potter

3 komentáře:

  1. Skvělá recenze :) O rozečtení této série už docela dlouho uvažuju :) Měla bych jí konečně vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Hlavně neměj vysoké nároky, jinak bys mohla být ze série zklamaná...

      Vymazat