středa 13. ledna 2016

Knižní Blogeři,spojte se!

Můj milý čtenáři,

Omlouvám se, že ti teď tak často nepíši, ale mám toho (jakožto student 3. ročníku) teď hodně- Dohánět známky, psát ročníkovku a navíc náš ročník pořádá ples, takže toho mám NAD HLAVU! Ale jakmile začne únor, budu se ti zase plně věnovat. Teď bych ale od tebe něco potřebovala.

Jedna knižní blogerka jménem Cathy Chloupková (Knižní blog) se rozhodla udělat seznam všech knižních autorů v Česku a na Slovensku. Skvělé, nemyslíš? Já jsem se k ní do seznamu už napsala, takže mě tam jednoduše najdeš, jenže by bylo fajn, kdyby tam těch blogerů bylo co nejvíc, a proto potřebuju tebe. 

Dej vědět všem o kom víš, že milují knihy a navíc třeba i píšou blog, aby se mrkli na její blog (uvedený výše) a zapsali se tam taky. Pak už nás nebudeš muset složitě hledat náhodně, ale přímo si klikneš na odkaz v seznamu a voilá, si tam! :D 

Děkuju ti za pomoc a těším se na další tvé komentáře!
Tvoje,
Betty Potter



4 komentáře:

  1. SEZNAM KNIŽNÍCH BLOGERŮ - http://www.cathychloupkova.cz/2015/12/knizni-blogeri.html

    Ahoj,
    napsala jsi pod článek Knižních blogerů své údaje a byla jsi tak přidána do seznamu. Prosím překontroluj si, zda všechny informace souhlasí a pokud ne, dej vědět. Taky tě prosím o umístění ikonky/banneru Knižních blogerů někam viditelně na blog (v článku najdeš i html kód, který stačí zkopírovat), aby i další čtenáři a blogeři našli k seznamu cestu snadněji.

    Děkuji.

    PS: Skvělí článek, kéž by takových bylo mezi blogery více. :)

    Pěkný den.
    Cathy Chloupková
    WEB: CathyChloupkova.cz
    EMAIL: CathyChloupkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji za umístění a děkuji za pochvalu :) jsem v blogování nováček a tak mě tohle opravdu moc potěšilo :) ikonku si na blok co nejdříve přidám :)

      Vymazat
  2. Taky už jsme se zapsali, i když blogovat jsme začali teprve nedávno

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda. :) Budu se snažit co nejdříve seznam zase doplnit, ted jsem to moc nestíhala..

      Vymazat